1 gru 2016

Pomysły na prezenty - BLOGMAS



Święta zbliżają się wielkimi krokami więc najwyższy czas pomyśleć czym obdarować naszych najbliższych. Dla tych, którzy jeszcze nie mają pomysłu ten post powinien okazać się pomocny. Do świąt mamy jeszcze co prawda 24 dni czyli ponad pół miesiąca, ale za to za 6 dni będą Mikołajki. Oczywiście nie musicie kupować kropka w kropkę tego co ja. Post został napisany aby was zainspirować. Zapraszam do przeczytania.

P.s. Dzisiejszy post otwiera serię BLOGMAS.
Posty napisane na potrzeby "wyzwania" blogmasowego będą oznaczone specjalnym banerem (takim jak powyżej, na początku postu).



***


1.Biżuteria

Na wstępie pozwolę sobie zaznaczyć, że zdaje sobie sprawę iż biżuteria firm typu APART, YES czy W.KRUK do najtańszych nie należy. Myślę jednak, że jeżeli macie pieniądze i osoba obdarowywana jest wam bardzo bliska to nie ma się co wahać.








Pierwszą propozycją jest naszyjnik firmy W.KRUK 1830. Jego cena regularna wynosi 109 złotych. Jest on bardzo delikatny i elegancki, idealny dla kobiet lubiących prostotę w biżuterii. Jestem przekonana, że osoba obdarowywana będzie z niego zadowolona. Pamiętajcie jednak o tym żeby dobierać prezenty do preferencji osoby obdarowywanej.
Ja naszyjnik zamówiłam na stronie internetowej firmy. Oferują oni darmową przesyłkę. Gdyby tak nie było prawdopodobnie naszyjnik kupiłbym stacjonarnie.
Jedyną rzeczą do której mogę się przyczepić jest słabe zabezpieczenie paczki. Torebka przybyła do mnie niestety z lekkimi zagnieceniami. Jestem osobą, która ceni estetykę prezentów. Bardzo lubię kiedy są starannie zapakowane i wyglądają po prostu ładnie. Nie ukrywam więc, że te zagniecenia delikatnie mi przeszkadzają. Na szczęście to co było najważniejsze w tej paczce było dobrze zabezpieczone i dotarło bez uszkodzeń.
W paczce dodatkowo znalazła się instrukcja pielęgnacji biżuterii, paragon oraz podziękowania od firmy za zakup ich produktu.














Kolejną propozycją jest nieśmiertelnik firmy YES. Model który ja zamówiłam nie był w zestawie z wisiorkiem. Musiałam kupić dwa produkty, które summa summarum kosztowały mnie tyle samo co inne modele, które były już w zestawie z wisiorkiem czyli 138 złotych.
Jak widać na zdjęciach model, który ja wybrałam miał już narzucony rodzaj graweru: imię, data urodzenia i grupa krwi. Na stronie są dostępne modele, w których wy wybieracie od początku co zostanie na nich wygrawerowane. Pamiętajcie oczywiście o ograniczeniu do 21 znaków.
Jeżeli chodzi o przesyłkę to byłam dużo bardziej zadowolona niż w przypadku firmy W.KRUK. W obu przypadkach przesyłka była bardzo szybka. Czekałam tyle samo na zamówienia - czyli dwa dni robocze. Obie przesyłki były darmowe. Jednak firma YES lepiej zadbała o zabezpieczenie zamówienia. Przyszło ono zamknięte w kartonowe pudełko, a nie w foliowym opakowaniu kurierskim. W środku znalazłam swoje zamówienie zabezpieczone folią napełnioną powietrzem.
W środku znalazła się informacja o konkursie świątecznym, paragon, instrukcja pielęgnacji i kartka z życzeniami, którą zamówiłam. Jak to zrobić? Jest to zupełnie darmowe. Przy przejściu do realizacji zamówienia na stronie internetowej wybierzcie "Ozdobne pudełko z życzeniami". Nie ma możliwości, że to przegapicie, ponieważ ta opcja jest czwarta z kolei przy realizacji.

LINKI : 





Ostatnia rzecz którą chce wam dzisiaj zaproponować to bransoletka pochodząca ze sklepu stylizacje.tv prowadzonego przez youtuberów Karolinę (StylizacjeTV) i Darka (DG). Bransoletka kosztuje 69,90 zł, czaszka wykonana jest ze srebra, a "koraliki" z lawy wulkanicznej. Jednak nie jest to prezent "na ostatnią chwilę", ponieważ paczka wysyłana jest w ciągu 2-12 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty na konto. Ja czekałam tydzień. Myślę, że w okresie świątecznym czas oczekiwania będzie jeszcze dłuższy.
Jednakże bransoletka bardzo ładnie się prezentuje i będzie świetna dla kogoś z rockowym stylem.






2.Książki


"Harry Potter i Przeklęte Dziecko" czyli najnowsza część uwielbianej na całym świecie serii. W końcu pogłoski o 8 części stały się prawdą. Powiem wam tak. Książki nie czytałam, ale myślę, że dla fanów tej magicznej historii będzie to miłe doświadczenie. Moja koleżanka poleca, czytała.
Książka, którą widzicie na zdjęciu powędruje do mojego brata.


Seria "Szeptem" autorstwa Becki Fitzapatrick. Polecam każdemu kto lubi książki pełne tajemnic. Opowiada historię dziewczyny, która poznaje tajemniczego chłopaka. Mogę wam przysiądz, że wywrócił on jej życie do góry nogami... W końcu nie codziennie spotyka się upadłych aniołów czy nefilów. 

"Zanim się pojawiłeś" autorstwa Jojo Moyes. Opowiada historię dziewczyny z biednej rodziny, która pracuje u bogatej rodziny opiekując się mężczyzną, który trafił na wózek inwalidzki w wyniku nieszczęśliwego wypadku i uszkodzenia rdzenia kręgowego. Piękna i wzruszająca opowieść. Polecam wszystkim, którzy lubią wzruszające książki.






"Gdzie jest Wookie?"  Książka właściwie przeznaczona dla dzieci. W środku znajdziemy obrazki pełne postaci z Gwiezdnych Wojen, a my mamy za zadanie znaleźć re określone na początku książki. Myślę, że każdy dzieciak, który jest fanem tej serii będzie zadowolony. Powiem wam szczerze, że zadanie nie jets proste. Książka która widzicie na zdjęciu powędruje do mojego taty. Mówię, że książka dla dzieci, a kupuje dorosłemu. Tak naprawdę to osoba lubiąca Star Wars i z dystansem do siebie też będzie zadowolona.






3.Kosmetyki

Kosmetyki pielęgnacyjne jak i te do makijażu są dobrym prezentem dla każdej kobiety.





Polecam wam serdecznie kosmetyki pielęgnacyjne firmy Indigo. Lubię je przede wszystkim ze względu na ich działanie, które jest naprawdę dobre. Jednak chcę zwrócić uwagę na ich zapach. Jest powalający. Posiadam kosmetyki o zapachu malinowym. Krem do rąk ma tak intensywny zapach, że kiedy posmaruje sobie nim ręce czuć go w całym domu.






Balsamy firmy EOS. Zarówno te do ust jak i do rąk. Ich produkty są głównie dostępne w perfumeriach Douglas. Wiem, że produkty tej firmy są kojarzone głównie z dobrych opini na youtube, a ze złych na różnych forach itp. Moim zdaniem wszystko zależy tu od indywidualnych cech osoby, która ma ich używać. U mnie sprawdzają się super i zdecydowanie polecam.





Kosmetyki firmy Golden Rose. Tanie i bardzo dobre jakościowo produkty. Ze swojej strony mogę wam polecić:

Wszystkie te produkty osobiście przetestowałam i je uwielbiam. Są bardzo dobre jakościowo, wytrzymałe i zauważyłam, że nie kłócą się z moją delikatną skórą. Nim mi jej nie wysusza więc jestem bardzo zadowolona.



4.Zapachy


Zacznę od świec, które zawsze są dobrym pomysłem, szczególnie kiedy są ładne. Wtedy nawet jeżeli ktoś nie lubi ich palić to mogą posłużyć za element wystroju.



















































Świece/Woski Yankee Candle

Zakupiłam ostatnio kilka świec tej firmy oraz kominek wraz z woskami. Nie jestem w stanie wam powiedzieć jak cudownie one wszystkie pachną. 
Niestety ceny tych świec powalają. Dlatego też zakupiłam najmniejsze świece i woski... Może kiedyś skuszę się na te duże świece w słoikach, ale wątpię. Myślę, że zakup wosków jest bardziej opłacalny.




Woda Toaletowa "DAISY" Marc Jacobs
Pamiętam je z mojego dzieciństwa. Mam do nich duży sentyment i zdaję sobie sprawę z tego, że nie są to tanie "perfumy". Jednak dla osób lubiących ekskluzywne i piękne pod względem zapachu jak i wyglądu wody toaletowe będą zachwycone. 

"Marc Jacobs Daisy to lekki, niewinny, świeży zapach łączący akcenty kwiatów i owoców. Jest idealny przede wszystkim do noszenia latem i wiosną. Nazwa Daisy, doskonale odzwierciedla sam zapach" 




Mgiełka do ciała - Beyonce - Heat Rush
Do zakupienia w rossmannie. Cena regularna : 30 złotych, obecnie jest na promocji i kosztuje 23,99 zł.
Jest jedynym produktem zapachowym, którego zużyłam więcej niż jedno opakowanie. Co to oznacza, że jest to piękny zapach. Polecam serdecznie przejść się do rossmanna i się przekonać.



***



Kochani, to już wszystko na dziś. Mam nadzieję, że post w jakikolwiek sposób was zainspirował. 

Zdaję sobie sprawę z tego, że większość rzeczy pokazanych w dzisiejszym poście była dosyć droga. Chciałam podać wam konkretne przykłady aby lepiej zobrazować moje propozycje. Pamiętajcie, że prezent wcale nie musi być drogi! Ja zaoszczędziłam sobie pieniądze i postanowiłam rozpieścić moich bliskich, jednak nie wszystkie pokazane w tym poście rzeczy to prezenty na święta. Niektóre z nich mam po prostu w domu i regularnie ich używam.









2 komentarze:

  1. Ależ ta biżuteria przepięknie zapakowana. Tak ślicznie to wygląda *-* Same pudełeczka i karteczki cieszą oko ;) Taki książki chętnie bym przygarnęła - wszystkie, z wyjątkiem ostatniej :D Kosmetyki to oczywiście idealny prezent dla każdej kobiety ;)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za obserwację,mamy nadzieję, że inne posty również przypadną Ci do gustu. ;)

      /a&a

      Usuń